English | *Ελληνικά
-
 
  Αρχική Σελίδα | Συνδέσεις | Επικοινωνία | Χάρτης πλοήγησης |
  Βρίσκεστε εδώ: Αρχική Σελίδα / Η Γενική Γραμματεία / Οργανόγραμμα / Διεύθυνση Διοικητικού - Οικονομικού
-
Μητρώο Φορέων Ο Ατλάς των Χριστιανικών Μνημείων του Αιγαίου
Τα μουσεία της Λέσβου
Εκτύπωση  Αποστολή της σελίδας σε φίλο σας  Επόμενη Σελίδα Τελευταία σελίδα
Σελίδα 1 από 5

Διεύθυνση Διοικητικού - Οικονομικού

Η Διεύθυνση Διοικητικού-Οικονομικού έχει τις παρακάτω αρμοδιότητες, που κατανέμονται μεταξύ των Τμημάτων της ως εξής:

α) Τμήμα Α΄ Προσωπικού και Διοικητικής Οργάνωσης

Το Τμήμα Προσωπικού και Διοικητικής Οργάνωσης έχει τις παρακάτω αρμοδιότητες:

  • α) Την εφαρμογή της Κυβερνητικής πολιτικής στον τομέα της Δημόσιας Διοίκησης στο χώρο αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας καθώς και τη μελέτη και εισήγηση όλων των αναγκαίων μέτρων για την αντιμετώπιση και επίλυση προβλημάτων που συνδέονται με το χώρο του Αιγαίου και αφορούν τα θέματα Διοίκησης.
  • β) Την εφαρμογή του Υπαλληλικού Κώδικα και της ισχύουσας νομοθεσίας γενικά για θέματα υπηρεσιακής κατάστασης μισθολογικής και βαθμολογικής εξέλιξης του κάθε είδους προσωπικού της Γενικής Γραμματείας.
  • γ) Τη μελέτη και εισήγηση μέτρων για την καλύτερη οργάνωση και λειτουργία των υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας καθώς και τη μέριμνα:
    • i) Για την κατάρτιση οργανογραμμάτων διάρθρωσης των Υπηρεσιών της Γενικής Γραμματείας.
    • ii) Για τη σύσταση ομάδων εργασίας για κάθε είδους θέματα.
    • iii) Για τη συγκρότηση των συλλογικών οργάνων που είναι απαραίτητα για την άσκηση των αρμοδιοτήτων και τη λειτουργία της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής.
  • δ) Τη συλλογή και επεξεργασία στοιχείων για την εκτίμηση των αναγκών σε προσωπικό της Γενικής Γραμματείας και τα εποπτευόμενα από αυτό νομικά πρόσωπα και την παρακολούθηση της λειτουργίας τους καθώς και τη μελέτη των θεμάτων αντιμετώπισης των αναγκών προσωπικού σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
  • ε) Την μέριμνα για την κάλυψη των αναγκών σε προσωπικό.
  • στ) Την μέριμνα για την έκδοση την ετήσια θεώρηση και τη συμπλήρωση μεταβολών στα ατομικά βιβλιάρια νοσηλείας του προσωπικού.
  • ζ) Την εποπτεία για τη λειτουργία του Βρεφονηπιακού Σταθμού της Γενικής Γραμματείας.
  • η) Τη μέριμνα για τη συγκρότηση και τη λειτουργία των διοικητικών συμβουλίων των νομικών προσώπων και οργανισμών που εποπτεύονται από της Γενικής Γραμματείας.
  • θ) Την εισήγηση μέτρων για τη βελτίωση των συνθηκών εργασίας.
  • ι) Τη μέριμνα για την απλούστευση της διατύπωσης των εγγράφων προς τους πολίτες.
  • ια) Την μελέτη-διακρίβωση των αναγκών εκπαίδευσης του προσωπικού.
  • ιβ) Την κατάρτιση του ετήσιου εκπαιδευτικού προγραμματισμού.
  • ιγ) Την κατάρτιση και εφαρμογή επί μέρους προγραμμάτων εκπαίδευσης μετεκπαίδευσης και μεταπτυχιακής εκπαίδευσης του προσωπικού στο εσωτερικό και στο εξωτερικό.
  • ιδ) Την κατάρτιση επί μέρους προγραμμάτων επιμόρφωσης και εξειδίκευσης των υπαλλήλων.
  • ιε) Τον προγραμματισμό οργάνωση και εκτέλεση εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την επαγγελματική κατάρτιση των υπαλλήλων και τη διαρκή για το σκοπό αυτό συνεργασία με τις εκπαιδευτικές μονάδες του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης (ΕΚΔΔ).
  • ιστ) Την περιγραφή και ανάλυση των καθηκόντων και προσόντων του προσωπικού σε συνάρτηση με την ανάπτυξη και εφαρμογή εκπαιδευτικών προγραμμάτων.
  • ιζ) Τη μέριμνα για την ανάπτυξη και εφαρμογή συγχρόνων τεχνικών μεθόδων για την αύξηση της παραγωγικότητας των υπαλλήλων της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής.
  • ιη) Τη λειτουργία κεντρικής βιβλιοθήκης και τον εμπλουτισμό της με βιβλία περιοδικά και λοιπά έντυπα σχετικά με το αντικείμενο της Γενικής Γραμματείας για τις ανάγκες εκπαίδευσης του προσωπικού.
Όλο το οργανόγραμμα της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής
Όλο το οργανόγραμμα της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής

Σε μεγέθυνση Σε μεγέθυνση
Σε αρχείο pdf Σε αρχείο pdf

-